رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

رویدادهای مهم رمزارزی جهان / دس لندن و دس نیویورک برگزار می‌شود

با رشد بازار و صنعت رمزارزها و فناوری بلاکچین، موضوع آموزش به‌شدت مورد توجه علاقه‌مندان و کسب‌وکارهای مختلف آن قرار گرفته است. روزانه ده‌ها و شاید صدها رویداد، وبینار و کارگاه با هدف آموزش، تحلیل بازار، فرصت‌شناسی و… در این حوزه برگزار می‌شود

با رشد بازار و صنعت رمزارزها و فناوری بلاکچین، موضوع آموزش به‌شدت مورد توجه علاقه‌مندان و کسب‌وکارهای مختلف آن قرار گرفته است. روزانه ده‌ها و شاید صدها رویداد، وبینار و کارگاه با هدف آموزش، تحلیل بازار، فرصت‌شناسی و… در این حوزه برگزار می‌شود. اگرچه بازار آموزش در همه حوزه‌ها از جمله حوزه‌هایی که نوپا هستند و هنوز ابعاد و فرصت‌ها و آسیب‌های آن به‌درستی و روشنی مشخص نشده، همیشه شاهد ورود فرصت‌طلبان هم هست، اما در «رمزارز» معتقدیم که جز با آموزش و شناخت دقیق این بازار و فناوری نمی‌توان به آن ورود کرد. مجموعه کتاب‌های تخصصی انتشارات راه پرداخت در حوزه رمزارز و بلاکچین می‌تواند یک منبع خوب برای آشنایی مقدماتی و حرفه‌ای با این بازار باشد، اما قصد داریم هرازگاهی در این ستون از رویدادهای مهم جهانی در حوزه رمزارز هم برای شما بگوییم.

معرفی این رویدادها بیش از اینکه تشویق به حضور در آنها باشد (که عملاً برای بسیاری از علاقه‌مندان ایرانی غیرممکن است) تلاشی است برای اینکه بیشتر بدانیم و ببینیم در دنیا روی چه مباحثی در رویدادها تمرکز و تأکید وجود دارد.

دس لندن
یکی از رویدادهای مهم حوزه رمزارز روزهای 17 و 18 اکتبر در شهر لندن و در هتل رویال لنکستر این شهر برگزار می‌شود؛ رویدادی با نام نشست دارایی دیجیتال یا همان DAS 2022، رویدادی سازمانی که بر مدیریت دارایی دیجیتال برای شرکت‌ها و سازمان‌ها تأکید دارد. مدیران ارشد شرکت‌ها و صندوق‌های مالی شناخته‌شده دنیا در این رویداد دوروزه از دیدگاه‌های گوناگونی، بازار سرمایه‌گذاری رمزارز را مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد.

دس نیویورک
درست مشابه رویدادی که در لندن برگزار خواهد شد، رویدادی در مقیاس بزرگ‌تر اما با همان عنوان در شهر نیویورک و در روزهای 13 و 14 سپتامبر پذیرای علاقه‌مندان به مباحث تخصصی سرمایه‌گذاری در حوزه رمزارز خواهد بود. در این رویداد هم مدیران شرکت‌های بزرگ مالی مانند گلدمن‌ساکس و سیتی‌بانک از چهارچوب‌های فکری خود درباره بازار سرمایه‌گذاری در حوزه رمزارز خواهند گفت.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/gvt6
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.