رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

گزارشی از وضعیت بازار در کریپتو داشبورد

کوین‌پلاس و کریپتو کالج منتشر کردند

نسخه بیست‌وسوم کریپتو داشبورد با همکاری کریپتو کالج منتشر شد. نشریه کریپتو داشبورد محصول مشترک دو مجموعه کوین‌پلاس و کریپتو کالج است. کریپتو داشبورد؛ یک گزارش تحلیلی از بازار رمزارزهاست که هر دو هفته یک بار منتشر می‌شود و محتوای آن شامل بررسی داده‌های آن‌چین، تحلیل تکنیکال بازار، ارائه واچ‌لیست از ارزهای مستعد رشد، بررسی حوزه‌های به‌روز و فناوری‌های نوین دنیای بلاکچین، مصاحبه با فعالان حوزه و رویدادهای مهم پیش‌ روی رمزارزهاست.

کریپتو داشبورد، در نسخه بیست‌و‌سوم به بررسی وضعیت بازار رمزارزها پرداخته‌ و وضعیت سرمایه‌گذاران کلان را بررسی می‌کند. همچنین پروژه کریپتو ریدرز را به‌عنوان پروژه فعال در حوزه بازی‌های بلاکچینی معرفی و در کنار تمامی این مطالب به بررسی شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر Founders Fund پرداخته‌ و سرمایه‌گذاری شرکت‌های سرمایه‌گذار خطرپذیر را در دو هفته اخیر بررسی می‌کند.در ادامه با دیدی بلندمدت، به بررسی شاخص‌های آن‌چین و تأثیر اتفاقات اخیر بازار پرداخته است. در کنار تمامی موارد ذکرشده واچ‌لیستی از ارزهای با پتانسیل رشد بالا تهیه شده که دارای ستاپ معاملاتی و همراه با استراتژی ورود و خروج به آن ارز هستند.

گزارش‌های آماری و تحلیلی یکی از حلقه‌های گم‌شده زیست‌بوم‌ رمزارزی در کشور است که کم‌کم نیاز به آنها باعث شده تا مجموعه‌های مختلفی از جمله صرافی‌های رمزارزی و شرکت‌های سرمایه‌گذاری برای انتشار آنها همت بیشتری به خرج دهند. به نظر می‌رسد توسعه گفتمان حوزه رمزارزها با کمک داده‌هــــــــــا و تحلیل‌های ترندمحور و داده‌محور کمک خواهد کرد تا کاربران و سرمایه‌گذاران درک و دید درست‌تری به بازاری داشته باشند که در آن ریسک‌های زیادی در کمین آنهاست.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/lf7o
1 نظر
  1. […] می‌کنند تا دسترسی بازیگران بد به امکانات این صرافی و بازار کریپتو را رصد و مسدود […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.