رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

معرفی دو رویداد بین‌المللی

کوین‌فست آسیا ۲۰۲۲ و بلاکچین‌لایف ۲۰۲۲

کوین‌فست آسیا ۲۰۲۲ برترین جشنواره کریپتو، بلاکچین، وب3 و ان‌اف‌تی است که امسال در آسیا برگزار می‌شود.
چند هفته گذشته اجلاس G20 در بالی با محوریت مسائل آینده برگزار شد. اکنون کوین‌فست آسیا ۲۰۲۲ قصد دارد قانون‌گذاران، رهبران، جوامع توسعه‌دهنده و کارآفرینان این حوزه را گرد هم ‌آورد تا در مورد بینش‌های جهانی و فرصت‌های منطقه‌ای به گفت‌وگو بنشینند.

این رویداد در یک مکان ساحلی در شهر بالی در اندونزی برگزار می‌شود و با کنفرانس‌های معمول تفاوت خواهد داشت. آسیا کوین‌فست به همه شرکت‌کنندگان بستری را برای تعامل و شبکه‌سازی ارائه می‌دهد.
میزبان این رویداد «کوین وستاسی» (Coinvestasi)، رسانه کریپتویی شماره 1 اندونزی (یک شرکت شبکه رمزنگاری اندونزی) است و حامیان آن کوین‌دسک،کوین‌گکو، انجمن‌های بلاکچین اندونزی و اتاق بازرگانی اندونزی هستند.

بلاکچین‌لایف ۲۰۲۲ نهمین رویداد سالانه در زمینه بلاکچین، ارزهای دیجیتال و ماینینگ در روسیه و اروپاست. این رویداد بزرگ‌ترین رویداد صنعتی در جهان محسوب می‌شود و سالانه بیش از پنج هزار شرکت‌کننده را گرد هم می‌آورد.
برخی از شرکت‌کنندگان این رویداد مدیران ارشد پروژه‌های ارزهای دیجیتال پیشرو بین‌المللی، تجار و کارآفرینان، توسعه‌دهندگان بلاکچین، تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان تجهیزات ماینینگ، بنیان‌گذاران استارتاپ‌های بلاکچین، مقامات دولتی و افراد مشهور صنعت کریپتو هستند.

در بلاکچین‌لایف ۲۰۲۲ در مورد مهم‌ترین مسائل صنعت بحث می‌شود. شرکت‌کنندگان در مورد تمام روش‌های مرتبط با کسب درآمد از جمله ارزهای دیجیتال، ماینینگ کارآمد، بانکداری کریپتویی و آخرین روندهای صنعت؛ مثل متاورس، ان‌اف‌تی، دیفای و معاملات P2P آشنا خواهند شد. در این رویداد میزگردی با حضور نمایندگان دولت در مورد آخرین بینش آنها از مقررات مربوط به ارزهای دیجیتال نیز برگزار خواهد شد. سازمان‌دهندگان بلاکچین‌لایف ۲۰۲۲، Listing.help، یک آژانس پیشرو در فهرست‌کردن صرافی‌ها و Ideo.one، یک سازمان بین‌المللی اقتصاد دیجیتال هستند.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/2q2w
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.