رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

کارمزد؛ یک متغیر کلیدی در بازی‌های آینده

صنعت بازی، وب 3 و سرمایه‌گذاری‌های پیش‌رو

در روزهایی که بازار آینده نامشخصی در پیش دارد و بسیاری با ترس و احتیاط به پروژه‌های رمزارزی نگاه یا ورود می‌کنند حوزه بازی اوضاع‌اش خوب است. آن‌هم حوزه بازی‌های بلاکچینی که تحت نام بزرگ وب3 در حال توسعه هستند.

صنعت بازی شبیه یک خط مقدم برای دنیای رمزارز است و انتظار می‌رود بودجه‌های بسیاری به سمت استودیوهای بازی و چنین پلتفرم‌هایی روانه شود. چالش‌های قابل توجهی در این رابطه وجود دارد که از آن جمله می‌توان به دید منفی کاربران اشاره کرد که در نهایت باعث می‌شود ان‌اف‌تی‌ها از طریق برخی اپلیکیشن‌ها مورد تهدید قرار گیرند. اما این همه ماجرا نیست.

دنیای خودکفای بازی‌ها که ارتباط خود به برخی بخش‌های دنیای کریپتو را با توکن‌های اختصاصی که برای خود تعریف کرده‌اند محدود ساخته‌اند، جای خوبی برای جلب توجه کاربران و سرمایه‌گذاران تبدیل شده‌اند. در عین حال که هزینه‌های جذب مشتری بالا می‌رود، روش سرمایه‌گذاری خطرپذیر می‌تواند برای جذب کاربر، کارمزدهایی را به آنها پرداخت کند.

بازی در دنیای رمزارز به یک روند صعودی تبدیل شده است. در حالی که بخش زیادی از سرمایه‌ها در دنیای بازی به سمت گزینه‌هایی می‌رود که افراد با بازی پول دربیاورند، البته که عده‌ای اعتقاد دارند چیزی دال بر مطلوب‌بودن این بازی‌ها وجود ندارد. از یک طرف زمان زیادی برای تولید بازی‌های بزرگ صرف می‌شود و از طرف دیگر بازی‌های سرگرم‌کننده تا حدی نگرانی کاربران را به‌دنبال دارند؛ چراکه وقتی می‌خواهند سود کوتاه‌مدت را به حداکثر برسانند، کار کمی برای آن‌ها سخت می‌شود.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/9k6n
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.