رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

چرا ترا شکست خورد؟

پایان سکوت کوان


مدیرعامل شرکت ترافورم‌لبز، طراح بلاکچین ترا، اولین مصاحبه خود را با سایت کوینیج داشته و از شکست ترا گفته است. «دو کوان»، بنیان‌گذار شرکت ترا بعد از شکست یکی از پروژه‌های بزرگ این شرکت در ماه می به‌کلی از مرکز توجه خارج شده بود، اما به‌تازگی در اولین مصاحبه خود از شرایطی که پشت سر گذاشته، گفته است.

کوان با توجیه امیدی که پیش از این داشته، اتفاق اخیر را غیرمنطقی دانسته و گفته که موفقیت ترا تا مرز 100 میلیون دلار هم رفته بود. او تأکید کرده که هیچ‌گاه به این فکر نکرده بوده که اگر ترا شکست بخورد، چه اتفاقی برای او خواهد افتاد.

خالق ترا معتقد است که یک نفر با نفوذ به داخل ترافورم‌لبز، تلاش کرده از اطلاعات مربوط به آسیب‌پذیری‌هایی که پروتکل‌های این شرکت‌ دارد، سوءاستفاده کند. البته او بدون اشاره به نام فرد مورد نظر گفته که تنها خودش مسئول هر نقطه‌ضعفی در این مجموعه است. هرچند او نمی‌تواند حجم شکست خود را بیان کند، اما از عنوان «سقوط شدید» برای توصیف آن استفاده کرده است. او همچنین گفته که ترا یک ترفند پانزی نبوده؛ کمااینکه اولین سرمایه‌گذاران در میان افرادی بودند که بیشترین آسیب را در سقوط ترا دیدند.

با این حال کوان در کنار اتهامات مختلفی که احتمالاً با آن روبه‌روست، با اتهام همدستی در کلاهبرداری همراه شده است. او در این مصاحبه جدید گفته است: «در تلاش هستیم حقیقت را بیان کنیم. قرار است صادق باشیم و با تمام عواقب آن روبه‌رو شویم.» کوان که قبل از سقوط ترا به سنگاپور رفته بود، نسبت به امنیت همسر و فرزندش ابراز نگرانی کرده است.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/e92f
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.