از دوبی تا جبل‌الطارق

معرفی دو رویداد بین‌المللی در حوزه رمزارز و بلاکچین

رویداد اترنیتی یونیورس تو (Æternity Universe Two) از 15 الی 18 سپتامبر برگزار می‌شود و بزرگ‌ترین کنفرانس در کریپتو کسل است. برنامه‌های این رویداد سخنرانی، کارگاه، آزمایشگاه و شبکه‌سازی هستند. هدف این رویداد آشنایی با آخرین روندهای بلاکچین و انتقال دانش توسعه‌دهندگان این حوزه است.

در آزمایشگاه اختصاصی با استفاده از مدل‌های تئوریزه‌شده، توانایی و امنیت سرمایه‌گذاران و دارندگان توکن به‌صورت زنده آزمایش می‌شود. به‌علاوه این رویداد تجربه‌های متاورسی و فرصت‌های شبکه‌سازی متنوعی را فراهم می‌کند. حامیان این رویداد «جوئل دیتز»، بنیان‌گذار و مدیر اجرایی متامتاورس؛ «پیتر تاد»، توسعه‌دهنده بیت‌کوین و «یانیسلاو مالاهوف»، مدیرعامل شرکت اترنیتی هستند.


کریپتو جبل‌الطارق؛ ملاقات DLT با متاورس


جشنــــــواره کریـــــــپتو جبــــــل‌الطـــــــارق یــــــــــا Crypto Gibraltar 2022 از ۲۲ تا ۲۴ سپتامبر برگزار می‌شود و دنیای تجارت رمزنگاری و دنیای جدید متاورس را گرد هم می‌آورد. این جشنواره قرار است بیش از ۱۰۰۰ شرکت‌کننده داشته باشد. سالن این رویداد در یک «دهکده رمزنگاری» در کنار فرودگاه جبل‌الطارق ساخته‌ شده است. این مکان دارای یک سالن تئاتر با ۷۰۰ نفر ظرفیت، یک نمایشگاه، یک گالری ان‌اف‌تی و یک لژ برای شبکه‌سازی است.

«پیت برگس»، برگزارکننده جشنواره می‌گوید: «بنیاد جبل‌الطارق به‌عنوان یک حوزه‌ قضایی مالی، تنظیم ‌شده، اما این بنیاد جولانگاه نوآوری‌های پیشرفته، به‌ویژه در بخش پرداخت نیز هست. جبل‌الطارق یک دنیای کوچک از DeFi / CeFi است.»
کریپتو جبل‌الطارق در وهله اول یک رویداد برای شبکه‌سازی محسوب می‌شود که هدف از برگزاری این رویداد تسهیل امر شبکه‌سازی است. علاوه بر شبکه‌سازی در این رویداد دو کنفرانس نیم‌روزه هم برگزار می‌شود. به‌علاوه برنامه‌های تفریحی متنوعی نیز برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته ‌شده است.


MetaVSummit؛ دوبی میزبان متاوی‌سامیت


اما درست در میانه سپتامبر، یعنی روزهای 14 و 15 این ماه میلادی شهر دوبی میزبان یک رویداد مهم در حوزه وب3 است؛ رویدادی با عنوان MetaVSummit که در آن بیش از 1000 شرکت‌کننده و50 سخنران و 100 شرکت از سراسر دنیا درباره فرصت‌های همکاری و سرمایه‌گذاری در حوزه رمزارز، وب3 و متاورس با یکدیگر بحث و گفت‌وگو خواهند کرد. بررسی راهبردهای آینده در حوزه ان‌اف‌تی یکی دیگر از محورهای رویداد دوبی خواهد بود. آن‌گونه که سایت این رویداد اطلاع‌رسانی کرده، بنیان‌گذاران کسب‌وکارهای بلاکچینی و برخی سرمایه‌گذاران شناخته‌شده این بازار از جمله شرکت‌کنندگان و سخنرانان متاوی‌سامیت خواهند بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.