رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

جذب سرمایه شش میلیون دلاری برای بازی‌های بلاکچینی

ویل ‌رایت به‌دنبال ورود هوش مصنوعی و بلاکچین در صنعت بازی است

«ویل‌ رایت» خالق بازی «دِسیم» قصد دارد جذب سرمایه‌ای معادل شش میلیون دلار برای بازی‌های بلاکچین داشته باشد. قرار است استودیوی گالیوم که یک استودیوی مستقل و بناشده توسط «ویل ‌رایت» و «لارن الیوت» است، از این جذب سرمایه شش میلیون دلاری برای بازی‌های وب3 استفاده کند. این مجموعه، بازی‌های شبیه‌سازی بر پایه سیستم بلاکچین را با سرمایه‌گذاری مجموعه گریفین گسترش می‌دهد.

«وکس‌وِرس» اولین پروژه بازی‌های جدید استودیو و بر پایه بلاکچین خواهد بود؛ این بازی بر پایه ان‌اف‌تی و متاورس است. رایت قصد دارد از سرمایه جدید برای توسعه بازی‌های گالا و بازی‌های شبیه‌سازی حافظه در موبایل استفاده کند.


ورود دو فناوری برای متمرکز نگه‌داشتن کاربران


«ویل‌ رایت» خالق بازی «دِسیم» قصد دارد جذب سرمایه‌ای معادل شش میلیون دلار برای بازی‌های بلاکچین داشته باشد. قرار است استودیوی گالیوم که یک استودیوی مستقل و بناشده توسط «ویل ‌رایت» و «لارن الیوت» است، از این جذب سرمایه شش میلیون دلاری برای بازی‌های وب3 استفاده کند. این مجموعه، بازی‌های شبیه‌سازی بر پایه سیستم بلاکچین را با سرمایه‌گذاری مجموعه گریفین گسترش می‌دهد.

«وکس‌وِرس» اولین پروژه بازی‌های جدید استودیو و بر پایه بلاکچین خواهد بود؛ این بازی بر پایه ان‌اف‌تی و متاورس است. رایت قصد دارد از سرمایه جدید برای توسعه بازی‌های گالا و بازی‌های شبیه‌سازی حافظه در موبایل استفاده کند.


ورود دو فناوری برای متمرکز نگه‌داشتن کاربران


رایت یکی از چهره‌های مهم در صنعت بازی است که پیش از این بازی‌هایی مثل سیم‌سیتی و دِسیم را برای مکسیس طراحی کرده بود. رایت در سال 2009 پس از 20 سال کار در شرکت مکسیس، این مجموعه را ترک کرد. الیوت هم یک بازی ویدئویی ساخته بود که نتفلیکس از آن اقتباس کرد. گالیوم که در سال 2015 توسط رایت و الیوت ساخته شده بود، قصد دارد بلاکچین و هوش مصنوعی را در بازی‌های شبیه‌سازی ادغام کند.

پروکسی اولین‌بار در سال 2018 معرفی شد که بعد از بازی اسپور، رتبه اول بازی‌های خلق‌شده از سوی رایت را به دست‌ آورد. هوش مصنوعی نقشی کلیدی در بازی پروکسی ایفا می‌کند و این بازی هم قصد دارد از ان‌اف‌تی‌ها برای تقویت تجربیات بازیکنان بهره ببرد. استودیوی گالیوم در سپتامبر گذشته پیش‌فروش توکن‌های پروکسی را در کنار استارتاپ فورته انجام داد و نوامبر گذشته 725 میلیون دلار به دست آورد. فورته در عین حال، گریفین‌گیمینگ را هم سرمایه‌گذار این کار می‌داند.


چیزهایی که رایت از بلاکچین آموخت


بر اساس گزارش‌ها، جذب سرمایه اخیر می‌تواند به گسترش اعضای تیم گالیوم، شراکت بیشتر با دیگر شرکت‌ها و تجربه متنوع در شبیه‌سازی صنعت بازی کمک کند. گالیوم پیش از این بازی‌های برندهایی مثل الکترونیک آرتز، بلیزارد اینترتینمنت و پیکسار را ارتقا داده بود. رایت به‌تازگی گفته که در حین کار روی وکس‌وِرس چیزهای زیادی درباره بلاکچین آموخته است. او گفته این بازی می‌تواند خاطراتی از کودکی کاربران، دانشگاه یا محل کار آنها را نشان دهد که به آنها قدرت رفتن به آنجا و تغییر را می‌دهد.

رایت که هیجان ورود به دنیای بلاکچین را دارد، از مزایای پیرامون آن هم گفته است. به اعتقاد او، بلاکچین به کاربران اجازه می‌دهد تا کنترل محتوا را به شیوه‌ای ایمن حفظ کنند. رایت معتقد است که نیازی به تیم‌های بزرگ برای کارآمد بودن نیست. او هنوز تاریخی را برای انتشار پروکسی یا وکس‌وِرس اعلام نکرده است.

رایت یکی از چهره‌های مهم در صنعت بازی است که پیش از این بازی‌هایی مثل سیم‌سیتی و دِسیم را برای مکسیس طراحی کرده بود. رایت در سال 2009 پس از 20 سال کار در شرکت مکسیس، این مجموعه را ترک کرد. الیوت هم یک بازی ویدئویی ساخته بود که نتفلیکس از آن اقتباس کرد. گالیوم که در سال 2015 توسط رایت و الیوت ساخته شده بود، قصد دارد بلاکچین و هوش مصنوعی را در بازی‌های شبیه‌سازی ادغام کند.

پروکسی اولین‌بار در سال 2018 معرفی شد که بعد از بازی اسپور، رتبه اول بازی‌های خلق‌شده از سوی رایت را به دست‌ آورد. هوش مصنوعی نقشی کلیدی در بازی پروکسی ایفا می‌کند و این بازی هم قصد دارد از ان‌اف‌تی‌ها برای تقویت تجربیات بازیکنان بهره ببرد. استودیوی گالیوم در سپتامبر گذشته پیش‌فروش توکن‌های پروکسی را در کنار استارتاپ فورته انجام داد و نوامبر گذشته 725 میلیون دلار به دست آورد. فورته در عین حال، گریفین‌گیمینگ را هم سرمایه‌گذار این کار می‌داند.


چیزهایی که رایت از بلاکچین آموخت


بر اساس گزارش‌ها، جذب سرمایه اخیر می‌تواند به گسترش اعضای تیم گالیوم، شراکت بیشتر با دیگر شرکت‌ها و تجربه متنوع در شبیه‌سازی صنعت بازی کمک کند. گالیوم پیش از این بازی‌های برندهایی مثل الکترونیک آرتز، بلیزارد اینترتینمنت و پیکسار را ارتقا داده بود. رایت به‌تازگی گفته که در حین کار روی وکس‌وِرس چیزهای زیادی درباره بلاکچین آموخته است. او گفته این بازی می‌تواند خاطراتی از کودکی کاربران، دانشگاه یا محل کار آنها را نشان دهد که به آنها قدرت رفتن به آنجا و تغییر را می‌دهد.

رایت که هیجان ورود به دنیای بلاکچین را دارد، از مزایای پیرامون آن هم گفته است. به اعتقاد او، بلاکچین به کاربران اجازه می‌دهد تا کنترل محتوا را به شیوه‌ای ایمن حفظ کنند. رایت معتقد است که نیازی به تیم‌های بزرگ برای کارآمد بودن نیست. او هنوز تاریخی را برای انتشار پروکسی یا وکس‌وِرس اعلام نکرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.