رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

معرفی 18 رمزارز جدید رمزینکس / به‌منظور متنوع‌کردن سبد معاملات کاربران انجام شد

صرافی رمزارز رمزینکس با بررسی آخرین اخبار بازارهای مالی، چندین رمزارز جدید را در فهرست رمزارزهای موجود قرار داده است. تمامی این رمزارزها با توجه‌ به پشتیبانی‌های صرافی‌های مطرح دنیا و با حساسیت بالا انتخاب شده‌ و در اختیار کاربران قرار گرفته‌اند. همچنین ارزش بازار این رمزارزها و تقاضای کاربران از عوامل دیگری است که در انتخاب آنها نقش بسزایی داشته است. گفتنی است تثبیت و اعتبار پروژه‌ها نیز مورد سنجش قرار گرفته تا کاربران از نظر امنیت این رمزارزها اطمینان حاصل کنند. از جمله این رمزارزها می‌توان به هارمونی، الکمی‌پی و لورفای اشاره کرد.

هارمونی یک بلاکچین باز و سریع بوده و فعالیت اصلی آن بر بستر شبکه اتریوم است. از مزایای این بلاکچین، سرعت تراکنش دوثانیه‌ای و کارمزد بسیار کمتر آن است. کارمزد این شبکه چیزی حدود 0.0001 دلار در هر تراکنش است. قیمت فعلی این توکن حدود 0.021013 دلار بوده و حجم بازار این رمزارز، حدود ۲۶۱ میلیون دلار است که آن را در رتبه ۱۱۵ قرار می‌دهد.

الکمی نیز یک سیستم پرداخت رمزارزی و فیات است که با ایجاد زیرساخت‌های مناسب به افراد اجازه می‌دهد برای انجام تراکنش‌های خود از ارز فیات و رمزارزها استفاده کنند. این رمزارز یک توکن ERC-20 با ارزش بازار حدود 67.59 میلیون دلار است و در رتبه ۳۱۷ قرار دارد. ارزش آن هم در زمان نگارش این متن چیزی حدود 0.013671 دلار است.

لورفای که قبلاً با نام RAMP DEFI شناخته می‌شد، یک پلتفرم معاملات اهرمی غیرمتمرکز است و به معامله‌گران اجازه می‌دهد وثیقه بازدهی سپرده‌گذاری کنند و نوسانات قیمت دارایی‌ها را تا ۱۰برابر اهرم معامله کنند. این رمزارز با ارزش بازار حدود 28.48 میلیون دلار، در رتبه ۵۱۷ بازار قرار داشته و هر واحد از لورفای در زمان نگارش این متن با قیمت 0.002203 دلار معامله می‌شود.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/zbcc
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.