رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

هزینه 7.5 میلیارد دلاری متا برای متاورس / آپدیت جدید متا برای کاربران فیسبوک و اینستاگرام

شرکت متا در پنجم سپتامبر از ویژگی جدیدی رونمایی و اعلام کرد که کاربران منتخب مستقر در ایالات ‌متحده از این ‌پس می‌توانند کیف پول‌های دیجیتال خود را به هم متصل کنند و ان‌اف‌تی‌های خود را در دو رسانه اجتماعی اصلی شرکت متا، یعنی فیس‌بوک و اینستاگرام، به اشتراک بگذارند. متا در اوایل ماه آگوست اعلام کرده بود که این ویژگی برای کاربران در یکصد کشور در آفریقا، منطقه آسیا-اقیانوسیه، خاورمیانه و آمریکا فعال خواهد شد.

در زمان اعلام این خبر، متا از اتصال به چندین کیف پول ثالث مانند متاماسک و کوین‌بیس‌ولت پشتیبانی می‌کرد. به‌علاوه، این غول فناوری اعلام کرده که به‌زودی از سه بلاکچین پلی‌گان، اتریوم و فلو نیز پشتیبانی خواهد کرد. این شرکت در مورد این ویژگی جدید گفت: «هدف ما پشتیبانی از ان‌اف‌تی‌ها، تسهیل دسترسی، کاهش موانع ورود به این فضا و فراگیرتر کردن فضای ان‌اف‌تی برای عموم است.»

جالب است بدانید که ماه گذشته مشخص شد متا در سال 2022، برای برنامه‌های مربوط به متاورس 5.7 میلیارد دلار هزینه کرده است. البته مارک زاکربرگ، مدیرعامل شرکت در این رابطه توضیح داده که این هزینه‌ها تا چند سال آینده برای این فناوری امری بدیهی است. با توجه به اینکه تا چند سال آینده متاورس بخش مهمی از کار، زندگی، تحصیل و امور دیگر ما را تشکیل خواهد داد،‌ از صرف این هزینه‌ها ناراحت نیستیم، بلکه در آینده از اینکه نقشی در این مسیر ایفا کرده‌ایم، خوشحال خواهیم شد.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/nqzg
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.