رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

مایکرواستراتژی دوباره بیت‌کوین می‌خرد

شرکت مایکرواستراتژی، یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاران سازمانی بیت‌کوین، قصد دارد تا سقف ۵۰۰ میلیون دلار از سهام خود را برای تأمین مالی اهداف کلی شرکت، از جمله خرید بیت‌کوین‌های بیشتر، به فروش برساند. گفتنی است این مجموعه در حال حاضر نزدیک به ۱۳۰هزار بیت‌کوین در اختیار دارد که با قیمت‌های فعلی ارزش آن به بیش […]

شرکت مایکرواستراتژی، یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاران سازمانی بیت‌کوین، قصد دارد تا سقف ۵۰۰ میلیون دلار از سهام خود را برای تأمین مالی اهداف کلی شرکت، از جمله خرید بیت‌کوین‌های بیشتر، به فروش برساند. گفتنی است این مجموعه در حال حاضر نزدیک به ۱۳۰هزار بیت‌کوین در اختیار دارد که با قیمت‌های فعلی ارزش آن به بیش از 2.7 میلیارد دلار می‌رسد.

در دوره‌ای و با ریزش بیت‌کوین به زیر 30 هزار دلار مایکرواستراژی در سرمایه‌گذاری‌اش روی بیت‌کوین وارد ضرر شد. مدیرعامل این شرکت در آن دوران گفت از آنجا که بخشی از خریدهای مایکرواستراتژی با دریافت وام انجام شده، اگر قیمت بیت‌کوین به زیر 21.000 دلار سقوط کند، ممکن است مجبور شوند بخش دیگری از بیت‌کوین‌هایشان را به وثیقه‌گذاری برای وام اختصاص دهند. او تأکید کرده بود که این شرکت تحت هیچ شرایطی بیت‌کوین‌هایش را نمی‌فروشد و حالا هم به فکر خرید دوباره افتاده‌اند.

آخرین خرید این شرکت مربوط به ماه آوریل (فروردین) می‌شود. در آن زمان، مایکرواستراتژی 4.167 بیت‌کوین را با قیمت متوسط 45.714 دلار و با هزینه کلی 190.5 میلیون دلار خریداری کرده بود. شایان ذکر است که این مؤسسه به‌منظور تأمین منابع مالی مورد نیاز برای خرید خود از وام با پشتوانه بیت‌کوین استفاده کرده بود.

این در شرایطی است که کندل بیت‌کوین در روز جمعه در شرایطی بسته شد که قیمت رشدی 10.60 درصدی را ثبت کرد. این رقم بیشترین رشد روزانه بیت‌کوین از ۲۸ فوریه (۹ اسفند ۱۴۰۰) تاکنون است.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/mb6n
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.