رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

بیت‌کوین از کاردانو کمک بگیرد / توصیه چارلز هاسکینسون، بنیان‌گذار کاردانو

«چارلز هاسکینسون»، بنیان‌گذار کاردانو پس از گزارش کاخ سفید در مورد محدودیت‌های احتمالی برای استخراج ارزهای دیجیتال اثبات کار در ویدئویی گفت که پروتکل «اوفلیموس» (Ofelimous) کاردانو، احتمالاً می‌تواند به بقای بیت‌کوین به‌عنوان یک ارز دیجیتال کمک کند. اوفلیموس یک پروتکل اثبات کار مفید است که برای کاهش میزان کربن تولیده‌شده در ارزهای دیجیتال اثبات کار مانند بیت‌کوین طراحی شده است. طبق گزارش کاخ سفید، اگر صنایعی مانند استخراج بیت‌کوین نتوانند مصرف انرژی خود را به میزان قابل ‌توجهی کاهش دهند، باید ممنوع شوند.

او یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین چهره‌های بازار رمزارزهاست که در دو پروژه بزرگ و موفق این حوزه نقش داشته است. چارلز هاسکینسون توسعه‌دهنده نرم‌افزار، کارآفرین ارز دیجیتال، فعال اجتماعی آمریکایی و مدیر‌عامل IOHK، شرکت مؤسس شبکه بلاکچین کاردانو است. افزون ‌بر این، هاسکینسون یکی از هم‌بنیان‌گذاران اتریوم محسوب می‌شود. چارلز هاسکینسون همچنین گفته است که رؤیای ایجاد بلاکچینی پایدار را در سر می‌پروراند که به‌عنوان سیستم مالی برای اقتصاد جهانی عمل کند.

هاسکینسون در سال ۲۰۱۱ به صنعت ارز دیجیتال پیوست و در ابتدا روی بیت‌کوین سرمایه‌گذاری می‌کرد. انعطاف‌پذیری بیت‌کوین آن‌قدر او را تحت ‌تأثیر قرار داد که الهام‌بخشش شد تا کلاس آنلاین رایگان برای آموزش مردم درباره ارزهای دیجیتال برگزار کند. در کلاس‌های هاسکینسون، بیش از ۱۷هزار دانش‌آموز شرکت می‌کردند و ظرف چند هفته، او به یکی از متخصصان و مدرسان واقعی بیت‌کوین تبدیل شد.هاسکینسون با کمک «جرمی وود»، کاردانو و ارز دیجیتال آدا (ADA) را راه‌اندازی کرد. کاردانو تحولی در دنیای بلاکچین است که می‌تواند تراکنش‌های همتا‌به‌همتا را با ارز بومی‌اش تسهیل کند. برخی معتقدند که ارزش بازار کاردانو می‌تواند از اتریوم پیشی بگیرد.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/at16
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.