رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

آخرین تحلیل‌ها پیش از مرج / هنوز برای پیش‌بینی بلندمدت روند اتریوم زود است؟

آخرین به‌روزرسانی آزمایشی شبکه اتریوم پیش از رویداد مرج (Merge)، یعنی «Shadowfork-13» با موفقیت انجام شد. موفقیت و اجرای بدون ایراد این فورک آزمایشی نشان می‌دهد که شبکه اتریوم برای تغییر سازوکار اجماع خود از اثبات کار به اثبات سهام آماده است. انتظار می‌رود به‌روزرسانی اصلی مرج اتریوم بین ۱۳ تا ۱۵ سپتامبر (۲۲ تا […]

آخرین به‌روزرسانی آزمایشی شبکه اتریوم پیش از رویداد مرج (Merge)، یعنی «Shadowfork-13» با موفقیت انجام شد. موفقیت و اجرای بدون ایراد این فورک آزمایشی نشان می‌دهد که شبکه اتریوم برای تغییر سازوکار اجماع خود از اثبات کار به اثبات سهام آماده است. انتظار می‌رود به‌روزرسانی اصلی مرج اتریوم بین ۱۳ تا ۱۵ سپتامبر (۲۲ تا ۲۴ شهریور) انجام شود.

بر اساس داده‌هایی که توسط پلتفرم تحلیلی گلسنود گردآوری شده، تا قبل از به‌روزرسانی مرج پیش‌بینی اکثر معامله‌گران در مورد قیمت اتریوم صعودی است. بعضی معامله‌گران بازار آپشن اتریوم پیش‌بینی می‌کنند قیمت اتریوم تا زمان به‌روزرسانی مرج از سطوح کنونی ۱۵۴۰ دلار به ۲۲۰۰ دلار برسد.

حتی برخی معتقدند قیمت اتریوم می‌تواند تا پیش از این به‌روزرسانی به ۵۰۰۰ دلار برسد. با این حال، در مورد اتفاقاتی که پس از به‌روزرسانی مرج می‌افتد، به هیچ‌وجه چنین شور و هیجانی وجود ندارد. این موضوع را می‌توان با بررسی بازار آپشن مشاهده کرد.

شاخصی به نام «لبخند نوسانات ضمنی معاملات باز بازار آپشن»، وجود دارد که دید معامله‌گران نسبت به بازار را مشخص می‌کند و به‌اختصار OIVS خوانده می‌شود. بر اساس این نمودار، حجم زیادی از تقاضا برای خرید قراردادهای کال در ماه سپتامبر منقضی خواهد شد و این نشان می‌دهد معامله‌گران به پرداخت پریمیوم برای طولانی‌مدت به‌منظور محافظت از خود در مقابل ریزش احتمالی تمایل دارند.

اما یکی از مسائلی که ممکن است به ریزش قیمت اتریوم پس از مرج منجر شود، رویدادهای کلان اقتصادی و فاکتورهای ماکرو و عمدتاً سیاست‌های انقباضی فدرال‌رزرو است. هفته گذشته، جروم پاول، رئیس فدرال‌رزرو از تعهد بانک مرکزی برای مهار تورم سخن گفت و خاطرنشان کرد این کار تا زمانی که تورم متوقف شود، ادامه خواهد داشت. به عبارت دیگر، احتمالاً پاول و همکارانش در جلسه سیاست‌گذاری ماه سپتامبر خود، نرخ بهره را 0.5 تا 0.75 درصد دیگر افزایش خواهند داد.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/lu7m
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.