رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

اتریوم کماکان می‌تازد؟ / همه نگاه‌ها این روزها به رمزارز دوم جدول است

نشانه‌های صعودی تغییر روند قیمت اتریوم حاصل تشکیل الگوی تکنیکال کلاسیک سر و شانه معکوس است. این الگو پس از سه بار سقوط قیمت به پایین سطح حمایت به نام خط گردن تشکیل می‌شود. کف قیمتی فرورفتگی میانی یا سر از دو فرورفتگی کناری یا شانه بیشتر است.

تغییر روند در الگوی سر و شانه معکوس، پس از شکست خط گردن و حرکت صعودی قیمت تأیید می‌شود که با افزایش حجم معاملات همراه است. تغییر روند در الگوی سر و شانه معکوس، پس از شکست خط گردن و حرکت روبه‌بالای قیمت تأیید می‌شود که با افزایش حجم معاملات نیز همراه است. به‌عنوان یک قاعده در تحلیل تکنیکال، رشد قیمت در این الگو با فاصله میان پایین‌ترین نقطه سر و خط گردن برابر خواهد بود.

علاوه بر این، افزایش تقاضا برای اتریوم از زمان انتشار خبر ادغام در ۱۴ ژوئیه (۲۳ تیر)، ارزش جفت ETH/BTC را بیش از ۵۵ درصد افزایش داده است. دلیل این افزایش تقاضا دریافت توکن‌های هاردفورک احتمالی اثبات کار اتریوم پس از انتقال به اثبات سهام است. به گزارش سایت ارز دیجیتال، «مت هوگان»، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری در مدیریت دارایی بیت‌وایز، معتقد است که تغییر اتریوم به یک پروتکل با مصرف کم انرژی می‌تواند جذابیت آن را بین سرمایه‌گذاران نهادی افزایش دهد. این افزایش علاقه نیز به نوبه خود (احتمالاً) می‌تواند تضمین کند که ارزش بازار اتریوم از بیت‌کوین پیشی خواهد گرفت.

هوگان به فوربس گفت: «کاملاً ممکن است که اتریوم در آینده جایگاه بیت‌کوین را بگیرد.» به ‌نظر من (اتریوم) به‌دنبال تبدیل‌شدن به یک بازار آدرس‌پذیر بزرگ‌تر است. در حال حاضر، اتریوم با ارزش بازار ۲۰۸ میلیارد دلاری و پس از بازار ۴۰۱ میلیارد دلاری بیت‌کوین، در جایگاه دوم قرار دارد.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/znmu
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.