رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

در اینستاگرام و فیس‌بوک ان‌اف‌تی‌ پست کنید / قابلیت جدید متا برای کاربران اینستاگرام و فیس‌بوک فعال ‌شد

شرکت متا در اوایل ماه آگوست اعلام کرده بود که کاربران منتخب آمریکایی می‌توانند تا آخر همین ماه کیف پول‌های دیجیتال خود را به هم متصل کنند و ان‌اف‌تی‌هایشان را در دو رسانه اجتماعی اصلی شرکت متا، یعنی فیس‌بوک و اینستاگرام، به اشتراک بگذارند. سپس در اوایل ماه سپتامبر این شرکت از راه‌اندازی سرویس مذکور خبر داد و گفت که کاربران منتخب در حال استفاده از این سرویس هستند، اما طبق اعلام جدید شرکت متا این ویژگی دیگر محدود به کاربران منتخب نیست و از این ‌پس تمام کاربران در ایالات متحده و یکصد کشور دیگر می‌توانند از این سرویس بهره‌مند شوند.

اما این سرویس جدید چه قابلیتی را به حساب‌های کاربری افزوده است؟ در واقع کاربران می‌توانند با اتصال یک کیف پول کریپتویی تحت پشتیبانی به حساب‌های خود در شبکه‌های اجتماعی این سرویس را فعال کنند و ان‌اف‌تی‌های خود را در فیس‌بوک و اینستاگرام به اشتراک و نمایش بگذارند. کیف پول‌های تحت پشتیبانی که کاربران می‌توانند در این سرویس از آنها استفاده کنند، عبارت‌اند از: رین‌بو، تراست‌ولت، دپر، کوین‌بیس ولت و متاماسک. لازم به ذکر است که این سرویس کارمزدی ندارد و کاربران می‌توانند بدون پرداخت هزینه ان‌اف‌تی‌های خود را در فیس‌بوک و اینستاگرام پست کنند.

آن دسته از کاربرانی که زودتر به این سرویس دسترسی داشته و آن را آزموده‌اند، می‌گویند که این سرویس به شما کمک می‌کند تا ان‌اف‌تی‌های خود را به نمایش بگذارید. اگر ان‌اف‌تی‌های زیادی داشته باشید، اما نتوانید آنها را به نمایش بگذارید، چه فایده‌ای دارد؟ با پست‌کردن ان‌اف‌تی در شبکه‌های اجتماعی دیگران متوجه می‌شوند که شما در عضوی از یک کامیونیتی منحصربه‌فرد و باارزش هستید.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/7l5t
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.