رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

اوضاع برای برخی‌ها خوب است! / ان‌وای‌دیگ ۷۲۰ میلیون دلار برای صندوق نهادی بیت‌کوین جمع‌آوری می‌کند

NYDIG که یک شرکت سرمایه‌گذاری رمزارزی است در سه ماه گذشته به دارایی‌های امن نهادی روی آورده و همزمان با خرید صندوق جدید خود، موجودی سالانۀ بیت‌کوین خود را دوبرابر کرده است. این شرکت رئیس تجارت جهانی خود، «تجاس شاه» (Tejas Shah) را به‌عنوان مدیرعامل منصوب کرده است.

با وجود اینکه بازار روند نزولی دارد، شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری NYDIG برای صندوق نهادی بیت‌کوین خود حدود ۷۲۰ میلیون دلار تأمین سرمایه‌ کرده است. داده‌ها و اطلاعات کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در ۲۹ سپتامبر نشان می‌دهد که ۵۹ سرمایه‌گذار در این سرمایه‌گذاری مشارکت کرده‌اند.

البته احتمالاً کمیسیون در این سند بازنگری نکرده است؛ در این صورت یعنی جمع‌آوری سرمایه هنوز به پایان نرسیده است. در ماه دسامبر، این شرکت که خدمات مالی متمرکز بر بیت‌کوین به مشتریانش ارائه می‌دهد، یک دور تأمین سرمایه به ارزش یک میلیارد دلار را به هدایت وست‌کپ (WestCap) به پایان رساند.

ان‌وای‌دیگ که پیشنهادهایش برای فهرست‌کردن و معاملات نقطه‌ای (اسپات) صندوق‌های قابل معامله بیت‌کوین از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار رد شده، در برابر این کمیسیون مقاومت کرده است. با وجود این، شرکت ان‌وای‌دیگ که در سال ۲۰۱۶ تأسیس شده، به مأموریتش جهت دسترس‌پذیر کردن بیت‌کوین برای همگان، از طریق حساب‌های بیت‌کوین، پاداش‌های بیت‌کوین و برنامه‌های وفادار به بیت‌کوین ادامه می‌دهد. برای نمونه این شرکت در اوایل امسال برنامه‌ای را آغاز کرد که به کارمندان شرکت اجازه می‌داد بخشی از حقوق‌شان را به بیت‌کوین بگیرند. اقدامات ان‌وای‌دیگ برای تأمین سرمایه جدیدش، همزمان شده با جابه‌جایی مدیران ارشد آن. چند روز پیش این شرکت از کناره‌گیری «رابرت گاتمن» و «یان ژائو» خبر داد. گاتمن و ژائو در شرکت مادرِ ان‌وای‌دیگ به نام هلدینگ «استون ریج» که آن را در همکاری با «راس استیونز» در سال ۲۰۱۲ تأسیس کردند، به کار خود ادامه خواهند داد. ان‌وای‌دیگ تجاس شاه را در سمت مدیرعامل شرکت منصوب کرد. «نیت کنراد» که پیش‌تر مدیر بین‌المللی پرداخت‌های این شرکت بود، اکنون به سمت ریاست ان‌وای‌دیگ منصوب شده است.

شاه و کنراد قصد دارند بر تسریع سرمایه‌گذاری در راه‌حل‌های ماینینگ شرکت و تقویت پذیرش نهادی بیت‌کوین تمرکز کنند و این کار را از طریق پروژه مقیاس‌پذیری لایه ۲ شبکه لایتنینگ انجام خواهند داد.روی هم رفته، ان‌وای‌دیگ در شرایط آشفته بازار ارزهای دیجیتال، به نظر می‌رسد وضعیت مطلوبی داشته باشد. بر اساس بیانیه‌ای که روز دوشنبه منتشر شد، موجودی بیت‌کوین ان‌وای‌دیگ در سه‌ماهه سوم به بالاترین حد خود رسیده و در مقایسه با سال قبل افزایش ۱۰۰ درصدی داشته است. درآمد این شرکت در سه‌ماهه دوم سال هم ۱۳۰ درصد افزایش یافته بود.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/em2n
1 نظر
  1. […] نمی‌کند بیت‌کوین یا زغال‌سنگ؛ روش همان است. با این حال، صرافی‌های ارز […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.