رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

بازی‌ها کماکان سرمایه جذب می‌کنند / سرمایه‌گذاری بروان هاوارد در استارتاپ‌های بلاکچینی صنعت بازی

شرکت «بروان هاوارد» (Brevan Howard) برای استارتاپ‌های بازی‌های بلاکچینی 40 میلیون دلار سرمایه‌گذاری می‌کند.
شرکت‌های «‌مورگان کریگ دیجیتال»، «تیک-تو اینترکیو»، «پلی‌گان»، «یوبی‌سافت»، «ایکس سولا» و دیگران نیز در این دور تامین سرمایه‌گذار به این منظور شرکت کرده‌اند.

از این سرمایه‌گذاری برای بزرگ‌کردن پلتفرم «سکوئنس» (Sequence) استفاده خواهد شد. سکوئنس یک پلتفرم توسعه‌دهنده و کیف ‌پول هوشمند است که برای بازی‌های وب3 طراحی شده است.

همچنین در خبر دیگری گفته شده شرکت بازی‌های «هورایزن بلاکچین» که مبدع بازی محبوب «اسکای‌ویور» است، به مبلغ 40 میلیون دلار سرمایه سری A تأمین کرده است. این تأمین سرمایه با هم هدایت شرکت‌های بروان هاوارد دیجیتال و ‌مورگان کریگ دیجیتال انجام شده است.

سایر سرمایه‌گذارانی که در این تأمین سرمایه شرکت کردند، علاوه بر شرکت‌هایی که از آنها نام برده شد، سرمایه‌گذاران انفرادی از جمله «توبیاس لوتکه»، مدیرعامل شاپیفای، «سباستین بورگت»، بنیان‌گذار سندباکس و «الکس لارسن»، بنیان‌گذار اسکای‌ماویز و اکسی‌اینفینیتی بوده‌اند.

از این سرمایه‌گذاری برای گسترش پلتفرم سکوئنس، افزایش مخاطبان اسکای‌ویور و راه‌اندازی بازار توکن‌های نیمه‌مثلی (SFT) در پلتفرم نیفتی سوآپ (Niftyswap) استفاده خواهد شد.

توکن‌های نیمه‌مثلی توکن‌های ERC-1155 هستند که در بازی‌های ویدئویی و دارایی‌های متاورسی استفاده می‌شوند. شرکت بازی‌های هورایزن قصد دارد نیفتی سوآپ را قبل از عرضه عمومی در اواخر پاییز امثال برای گروه محدودی به‌صورت آزمایشی راه‌اندازی کند.

تا ژوئن 2022، 407 هزار اکانت اسکای‌ویور بیش از 4.8 میلیون بازی مسابقه‌ای انجام داده‌اند. به گفتۀ این شرکت، کیف پول سکوئنس بیش از 675 هزار کاربر دارد و از پلتفرم بازی‌های ورزشی دزن (DAZN) با یک بازار توکن‌های غیرقابل معاوضه (NFT) بوکس در پلی‌گان یکپارچه شده است.

بر اساس آماری که شرکت دزن ارائه داده، 80 درصد از کاربران این پلتفرم برای نخستین‌بار در این پروژه با رمزارز و ان‌اف‌تی سروکار خواهند داشت و به نظر «دبورا مارفورت»، مدیر ارشد مالی هورایزن، این اتفاقی بزرگ است. او گفته است: «این واقعیت که ما در یک بازار نزولی و کساد، تعداد زیادی مشترک داشته باشیم، نشان می‌دهد که تیم ما تخصصی در سطح کلاس جهانی دارد، محصولات ما عالی هستند، چشم‌انداز جمعی ما در وب3 عالی است و اصول مدیریتی ما در شرکت بسیار خوب بوده است.»

شرکت مدیریت دارایی بروان هاوارد در زمینه سرمایه‌گذاری در فضای ارزهای دیجیتال بسیار فعال بوده است. این صندوق سرمایه‌گذاری در ماه آگوست بودجه‌ای به مبلغ بیش از یک میلیارد دلار از سرمایه‌گذاران نهادی جمع‌آوری کرد و به‌تازگی در یک شبکه بلاکچین لایه 1 در اکوسیستم «کازماس» (Cosmos) سرمایه‌گذاری کرده است.

«کولین سالیوان»، یکی از مدیران سرمایه‌گذاری بروان هاوارد دیجیتال گفت که پلتفرم سکوئنس قابلیت زیادی برای فراهم‌کردن دسترسی به میلیون‌ها بازی و برنامه دارد. به گفته او هورایزن آماده است تا به پلتفرم، کیف‌ پول و شرکت بازی نسل برتر وب3 تبدیل شود.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/v84e
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.