رمزارز چهلم منتشر شد

همگام با کارنگ، رمزارز نیز به چهلمین شماره خود رسید.

وقتی اولین رسانه رسمی بازار رمزارز و دارایی‌های دیجیتال را شروع کردیم، می‌دانستیم که نوشتن و رسانه داری در یک حوزه جدید، آن هم معطوف به یک فناوری پیچیده کاری است سخت و طاقت‌فرسا. اما حالا که به کارنامه 40 هفته‌ای رمزارز در یک سال گذشته نگاه می‌کنیم می‌بینیم که مسیر را درست آمده‌ایم. این درستی هم بیشتر ناشی از این اصل مهم است که فناوری‌های و بازارهای نوظهور نیازمند رسانه و صدای رسمی هستند تا کسب‌وکارهای در حال تولد یا روبه رشد آن بتوانند از چالش‌ها و فرصت‌های خود بگویند.

در چهلمین شماره رمزارز برای شمار گزارشی از رویداد دس لندن تهیه کرده‌ایم. این رویداد دو روزه در 17 و 18 اکتبر شناخته‌شده‌ترین چهره‌های رمزارزی را گرد هم آورد. برخلاف وضعیت قیمت رمزارزها در ماه‌های اخیر، استقبال مردم از این کنفرانس بسیار چشمگیر بود. در این رویداد فعالان رمزارزی دنیا از مسیر آینده و حرکت به سمت دنیای جدید و جذاب مسائل مالی گفتند. هر کدام از چهره‌های معروف نظر خود را در مورد دنیای کریپتو و آینده دیفای اعلام کردند که خواندن آنها خالی از لطف نیست.

در صفحه رگولاتوری رمزارز گزارش دیگری در مورد تصمیمات جدید بانک مرکزی هندوستان برای صدور یک ارز دیجیتال می‌خوانیم. بانک مرکزی هندوستان در حال پیشبرد برنامه خود برای ارز دیجیتال بانک مرکزی است و هدفش مقابله با تهدیدی است که رمزارزها برای ثبات مالی این کشور دارند.

دانلود رایگان کارنگ و رمزارز

دریافت اشتراک هفته‌نامه نامه کارنگ

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.