رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

بحث بر سر آینده دیفای در دس لندن / فرصت‌ها و چالش‌ها کدام‌اند؟

«استفانی کولشوف»، مشاور دیفای در رویداد دس لندن تأکید کرد باور دارد دیفای یک سیستم مالی و در واقع یک کالای عمومی است. او می‌گوید: «دیفای می‌تواند برای بسیاری از مشکلاتی که تریدفای و اقتصادهای جهانی با آنها مواجه‌اند، راه‌حل ارائه دهد. برای مثال، ما می‌خواهیم با استفاده از لایه‌های 2 برای ایجاد امکان پرداخت استفاده کنیم و مشکلات دنیای واقعی را حل کنیم.»

در همین رویداد «پل هاروود» از نانسن نیز تصریح می‌کند که دیفای به‌خوبی توانسته در عین ‌حال هم حافظ حریم خصوصی و هم شفافیت داشته باشد و این دو ویژگی را با هم درآمیزد. او در ادامه در مورد صرافی ارزهای دیجیتال می‌گوید: «در حال حاضر معامله در یک صرافی متمرکز نسبت به معامله در صرافی‌های بلاکچینی خطرناک‌تر است.»

«مایکل اندرسون» از فریم‌ورک ونچرز، دیفای را به‌عنوان «خدمات مالی بدون واسطه» تعریف می‌کند، اما توضیح می‌دهد آنچه در حال حاضر اتفاق می‌افتد، این است که «علاقه زیادی از سوی آن واسطه‌ها برای مشارکت در دیفای وجود دارد» که باعث می‌شود دیفای به‌طور جزئی، فارغ از خوب یا بد بودن آن، غیرمتمرکز شود. این اتفاق احتمالاً برای دیفای ماکسیز بد به نظر برسد، اما اندرسون «فرصت‌های زیادی» را در ارائه زیرساخت‌های مورد نیاز برای ورود مؤسسات سنتی به دیفای می‌بیند.

«جاناتان چیزمن» از جی‌سی‌وای ادوایسری نگاهی منطقی به ریزش قیمت کریپتو دارد و معتقد است سرعت افزایش قیمت دارایی‌های مبتنی بر فناوری‌ها، بسیار سریع‌تر از رشد خود فناوری است. چیزی که به آن توجه نمی‌شود، عواقب این موضوع است. اگر فدرال‌رزرو نرخ‌ها را افزایش دهد، قیمت کریپتو برای مدتی بیش ‌از حد انتظار ما بالا خواهد ماند.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/didr
1 نظر
  1. […] کولشوف»، مشاور دیفای باور دارد دیفای یک سیستم مالی و در واقع یک کالای عمومی است. او می‌گوید: […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.