رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

پیش‌بینی بنیان‌گذار الکتریک‌کپیتال / ان‌اف‌تی بخشی از آینده بازار خواهد بود

«آویچ گارگ» شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر خود به نام الکتریک‌کپیتال را در بحبوحه بازار نزولی رمزارز در سال ۲۰۱۸ تأسیس کرد و در سال‌های پس از آن مطمئناً از رشد بسیار زیاد رمزارزها سرمایه زیادی به دست آورده است. او در جایگاه مدیرعامل این شرکت، سرمایه‌گذاری در مراحل آغازین بعضی از شرکت‌های بزرگ رمزارز مثل مجیک‌ادن و نیر پروتکل را هدایت کرده است.

گارگ می‌گوید که به نظر او شرکت‌های رمزنگاری روی یک طیف قرار دارند، یا به قول او در یک محور X و یک محور Y هستند. شرکت‌هایی که مشتریان‌شان به آنها وفادارند، در سمت چپ محور X قرار دارند و شرکت‌هایی که زیرساخت‌های فنی نیرومند و سرمایه‌بر دارند، در سمت راست محور X قرار دارند. گارگ می‌گوید: «به نظر من این وضعیت درباره رمزارز و سیستم‌های مالی غیرمتمرکز یا دیفای نیز صادق است. صرافی‌هایی مانند کوین‌بیس و بایننس و اف‌تی‌ایکس که با مردم سروکار دارند، در سمت چپ محور قرار دارند. در مقابل بیت‌کوین و اتریوم لایه۱ در سمت راست محور قرار می‌گیرند.»

گارگ معتقد است توکن‌های غیر قابل معاوضه نقش مهمی در آینده رمزارزها دارند. به نظر او این توکن‌ها موجب می‌شوند که رمزارز به جریان اصلی اقتصاد تبدیل شود. هم‌اکنون ۳۶۰ هزار کیف پول دارای توکن‌های غیر قابل ‌معاوضه هستند. با وجود اینکه ارزش تراکنش‌های این توکن‌ها از زمستان گذشته کاهش یافته، تعداد کلی تراکنش‌ها در سال جاری تقریباً ثابت مانده است. به نظر گارگ این آزمون‌وخطاهایی که در جهان در حال رخ‌دادن است، بخشی از آن یک آینده شگفت‌انگیز را رقم خواهد زد.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/xcbu
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.