رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

همکاری بایکیرا با بایننس

بایکیرا یک فروشگاه دوچرخه در امارات است و اخیراً اعلام کرده می‌خواهد با بایننس همکاری کند. هدف از این همکاری ایجاد امکان پرداخت با دارایی‌های دیجیتال برای خرید دوچرخه، اسکوتر، وسایل نقلیه حرکتی الکتریکی، چرخ‌دنده‌ها و خدمات وب‌سایت است. بایکیرا با این اقدام به اولین شرکت اماراتی تبدیل می‌شود که بایننس‌پی را فعال می‌کند و به مشتریان امکان پرداخت با ارزهای دیجیتال می‌دهد.

بایننس‌پی یک فناوری پرداخت رمزارز غیرتماسی در محیطی امن و بدون مرز است که توسط بایننس طراحی شده است. نسخه بتای بایننس‌پی به شما این امکان را می‌دهد که در سراسر جهان از دوستان و خانواده خود بخواهید برای شما ارز دیجیتال ارسال کنند یا شما برای آنها انتقال دهید.

بایکیرا با اشاره و نگاهی به نتایج بیست‌و‌هشتمین نشست اجلاس جهانی آب‌وهوا (COP28) و در رابطه با تقویت تحرک پایدار در کشورهای شورای همکاری کشورهای عرب حوزه خلیج فارس گفت: «هدف از همکاری با بایننس کمک به کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای، ردپای کربن و بهبود سطح سلامت و سبک زندگی ساکنان این منطقه است.»

بایکیرا در واقع مسیر شرکت‌های پیشگام در حوزه منا را در پیش می‌گیرد؛ شرکت‌هایی مانند ماجدالفطيم، ویرچوزون، پالازو ورساچه و ایزی‌پی مدتی است که سرویس بایننس‌پی را در سیستم‌های خود راه‌اندازی کرده‌اند. «آنتونی بوکاتر»، مدیرعامل بایکیرا در رابطه با این موضوع توضیح می‌دهد: «هدف بایکیرا ارائه جایگزین‌های تحرک پایدار است تا بتواند یک سبک زندگی سالم را ترویج دهد و در نتیجه یک سیاره بهتر بسازد. شراکت با بایننس باعث می‌شود در روش‌های پرداخت انعطاف بیشتری داشته باشیم.»

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/a3rm
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.