رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

آخرین رؤیابافی‌های سم! / ۱۱ ساعت با مدیرعامل سابق صرافی ورشکسته اف‌تی‌ایکس در پنت‌هاوس ۳۰ میلیون‌ دلاری‌اش

سم ‌بنکمن ‌فرید در پنت‌هاوس ۳۰ میلیون دلاری‌اش در جزیره باهاماس به نظر تنهاترین مرد این روزهای دنیای کریپتو می‌رسد. پسرکی که تا همین یکی، دو ماه پیش بسیاری او را یکی از مردان آینده فناوری می‌پنداشتند، حالا خانه‌اش شبیه یک خوابگاه دانشجویی بین دو ترم است.

ماشین‌ ظرفشویی پر از ظرف‌های نشسته، بقایایی از تزئینات هالووین که هنوز بر در و دیوار مانده‌اند و البته لباس‌هایی که همه‌جا پخش‌و‌پلا شده‌اند. خانه مدیرعامل سابق صرافی اف‌تی‌ایکس شبیه خانه ارواح شده است. نشانه‌ای روشن از ورشکستگی یکی از مردان ثروتمند این صنعت.

عجیب اما این است که بنکمن اعتقاد دارد دوباره از خاکستر بلند خواهد شد و صرافی‌اش را از نو خواهد ساخت. او به خبرنگار سایت اینسایدر که ۱۱ ساعت با او در این آپارتمان وقت گذرانده گفته تلاش دارد با کمک دوستانش هشت میلیون دلار سرمایه جدید جذب و شرکتش را دوباره احیا کند. موضوعی که از نظر خبرنگار این سایت شناخته‌شده دنیای فناوری، بیشتر به یک توهم شبیه است تا یک برنامه برای زنده‌سازی یک شرکت ورشکسته و البته بی‌آبرو.

به نظر می‌رسد بنکمن به‌زودی مجبور شود این پنت‌هاوس گران‌قیمت و دنج را هم بفروشد تا بخشی از بدهی‌های اف‌تی‌ایکس را از این طریق جبران کند. برای مرد جوانی که خیلی زود از عرش به فرش کشیده شد، به نظر می‌رسد پایان یک دوره رؤیایی فرارسیده، هرچند او هنوز در تلاش یا شاید توهم برخاستن از این زمین سوخته باشد. پسرکی که گویا با همه هوشش یاد نگرفته بود که کسب‌وکار نیاز به حساب‌و‌کتاب دقیق و اصولی دارد!

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/q3th
1 نظر
  1. […] تلف‌شدن سرمایه کاربران زیادی شد تا ناترازی مالی در اف‌تی‌ایکس و توییت سی‌زی با این محتوا که حجم زیادی از توکن‌های […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.