رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

استارتاپ جدید رفیق بنکمن! / برت هریسون به دنبال چیست؟

برت هریسون، هم‌بنیان‌گذار سابق صرافی ورشکسته اف‌تی‌ایکس که به‌نوعی بازوی اجرایی این صرافی در ایالات متحده بود، در تلاش است در گفت‌وگو با سرمایه‌گذاران، مبالغی برای راه‌اندازی یک استارتاپ جدید در حوزه رمزارز جمع‌آوری کند.

رئیس سابق و بازوی ایالات متحده صرافی ورشکسته اف‌تی‌ایکس، در تلاش است برای یک استارتاپ جدید ارز دیجیتال پول جمع‌آوری کند. گفته می‌شود هریسون تا به امروز حداقل با یک شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر مذاکره و ادعا کرده که می‌تواند با دریافت شش میلیون دلار سرمایه و راه‌اندازی یک شرکت نرم‌افزاری متمرکز بر معاملات رمزارزی، ارزش این مبلغ را به ۶۰ میلیون دلار برساند.

این خبر در حالی به گوش می‌رسد که تنها چند هفته از درخواست صرافی اف‌تی‌ایکس برای حمایت ایالات متحده با استناد به قانون ورشکستگی این کشور می‌گذرد. بعد از سقوط اف‌تی‌ایکس،‌ سم بنکمن فرید، مؤسس این صرافی از سمت اجرایی خود استعفا داد و صرافی بایننس نیز که پیش از این قصد خرید اف‌تی‌ایکس را داشت، پیشنهاد خود را پس گرفت و از خریداری آن منصرف شد.

بعد از ورشکستگی صرافی اف‌تی‌ایکس، نقدینگی در صنعت به‌سرعت سقوط کرد و در حال حاضر برخی استارتاپ‌های وام‌دهنده نظیر BlockFi و Genesis اعلام ورشکستگی کردند و حتی زمزمه‌هایی از قصد شکایت BlockFi از صرافی اف‌تی‌ایکس برای مصادره اموال آن به گوش می‌رسد.

بسیاری از شرکت‌های حوزه ارزهای دیجیتال از زمان سقوط اف‌تی‌ایکس به‌دلیل فروش دارایی‌های دیجیتال توسط کاربران و کاهش انگیزه سرمایه‌گذاران خطرپذیر برای سرمایه‌گذاری در شرکت‌های رمزارزی، خود را برای یک زمستان سخت آماده می‌کنند.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/10n9
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.