رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

خیز توسعه در روزهای رکود / مدیریت صندوق جدید دارایی‌های دیجیتال هانتینگ هیل توسط مدیران سابق شرکت جنسیس

بر اساس گزارش‌ها، هانتینگ هیل گلوبال کپیتال، یک صندوق تأمینی تریدفای، قصد دارد ریسک بیشتری به جان بخرد و معاملات رمزارزی خود را دوبرابر کند. در همین راستا این شرکت در حال استخدام نیروهای کلیدی و جدیدی است؛ چنانچه این شرکت دو مدیر اجرایی سابق شرکت جنسیس و یکی از مدیران ارشد گلکسی دیجیتال را استخدام کرده است.

همان‌طور که می‌دانید در شرایط نزولی بازار، اغلب کارفرمایان و کارکنان به‌دلیل کاهش شدید دستمزدها آسیب دیده‌اند. شرکت‌های جنسیس و گلکسی هم از این موضوع مستثنی نیستند و طبیعی است که کارکنان آنها به‌دنبال فرصت‌های بهتری باشند. «مارتین گارسیا»، یکی از همین افراد است که بیش از دو سال و نیم در شرکت جنسیس مشغول به کار بود و اکنون برای موقعیت مدیر ارشد سرمایه‌گذاری در هانتینگ هیل جذب شده است. در واقع گارسیا از آگوست ۲۰۲۱ جنسیس را ترک کرده و به‌دنبال فرصت شغلی بهتری بود.

وی اکنون با «آدام گورین» (عکس همین مطلب)، بنیان‌گذار و مدیر ارشد سرمایه‌گذاری هانتینگ هیل همکاری می‌کند و قرار است صندوق جدیدی را در این شرکت راه‌اندازی کنند. این صندوق جدید که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده، قرار است روی دارایی‌های دیجیتال سرمایه‌گذاری کند. گورین هم نقش مدیر اجرایی این صندوق را ایفا می‌کند. به‌علاوه، «آدام جنلو» یکی دیگر از تریدرهای هانتینگ هیل نیز به این تیم دونفره اضافه می‌شود و مدیریت پورتفولیوی این صندوق جدید را بر عهده می‌گیرد.


صندوق جدید سرمایه‌گذاری هانتینگ هیل دیجیتال، حالا چرا؟!


به نظر می‌رسد دلیل اینکه هانتینگ هیل صندوق سرمایه‌گذاری روی دارایی‌های دیجیتال را زودتر راه‌اندازی نکرد، نابسامانی‌های بازار کری‍پتو بود. ظاهراً وضعیت عجیب‌وغریب بازار باعث شده گارسیا و گورین تا همین اواخر فرصت مناسب برای راه‌اندازی صندوق پیدا نکنند.

در واقع هانتینگ هیل فعالیت‌های کریپتویی خود را از سال ۲۰۲۰ با راه‌اندازی صندوق فرصت‌های رمزنگاری هانتینگ هیل آغاز کرده بود. هرچند اطلاعات زیادی از فعالیت‌های هانتینگ هیل در صندوق نام‌برده در دسترس نیست، اما به گفته دو منبع آگاه به نظر می‌رسد نتایج این فعالیت‌ها بالاتر از حد انتظار بوده، زیرا در غیر این صورت گورین به راه‌اندازی صندوق جدید چراغ سبز نشان نمی‌داد.


تلاش برای به‌کارگیری تاکتیک‌های سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال در تریدفای


هانتینگ هیل از زمانی که در سال ۲۰۱۰ آغاز به کار کرد، سعی بر گسترش استراتژی‌های مالی خود داشت. همین امر باعث شد که دارایی‌های شرکت افزایش یابد و در زمان ریزش بازار کریپتو هم متحمل ضرر و زیان چشم‌گیری نشود. بر اساس گزارش‌ها صندوق هانتینگ هیل اکنون حدود ۵۰ میلیون دلار دارایی دارد.

صندوق جدید این شرکت نیز که قرار است تحت مدیریت گورین و گارسیا فعالیت کند، احتمالاً در پایان فصل اول یا ابتدای فصل دوم سال ۲۰۲۳ شروع به کار خواهد کرد. هنوز زود است که در مورد آینده این صندوق نظری داد، اما به نظر می‌رسد هانتینگ هیل در حال مذاکره برای جذب حامی است.

یکی از منابع آگاه به اتفاقات هانتینگ هیل می‌گوید: «گارسیا و گورین سعی دارند با بخش‌های سنتی‌تر شرکت رقابت کنند. ظاهراً گارسیا قبل از پیوستن به هانتینگ هیل زمانی در شرکت سکندمارکت متخصص دارایی‌های غیرنقدی بوده و تلاش می‌کند از تجربیات خود برای پیشبرد اهداف این صندوق بهره گیرد. سکندمارکت شرکتی است که اوراق قرضه، مشتقات، ETF و سهام معامله می‌کند.»

هنوز جزئیات استراتژی هانتینگ هیل دیجیتال مشخص نیست، اما تا جایی که اطلاعات نشان می‌دهند، قرار نیست به یک تحلیلگر داده و پیش‌بینی‌کننده بازار تبدیل شود. به‌هرحال هانتینگ هیل راه سختی را برای جذب سرمایه در پیش دارد؛ زیرا چشم حامیان مالی به روند بازارهای کریپتو است و با وجود نوسانات بازار به‌راحتی نمی‌توان آنها را به سرمایه‌گذاری ترغیب کرد.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/w4wv
1 نظر
  1. […] اف‌تی‌ایکس، نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال و ورشکستگی شرکت جنسیس زمستان کریپتو را استخوان‌سوز کردند. در این شرایط […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.