رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

جزایر مارشال قرار است خانه دائوها شود / دولت جزایر مارشال اولین لایحه قانونی خود را در مورد دائوها به تصویب رساند

جزایر مارشال در حال برداشتن گام بزرگی به سمت تنظیم‌گری دائوهاست. در واقع می‌خواهد دائوهای غیرانتفاعی و انتفاعی سازمان‌های مستقل مانند شرکت‌های ال‌ال‌سی را به رسمیت بشناسد و از این طریق قدمی در راه تنظیم‌گری آنها بردارد. این جدیدترین اقدام این کشور جزایری برای داشتن سهمی از ثروت پست دائوهاست. در حقیقت این کشور می‌تواند […]

جزایر مارشال در حال برداشتن گام بزرگی به سمت تنظیم‌گری دائوهاست. در واقع می‌خواهد دائوهای غیرانتفاعی و انتفاعی سازمان‌های مستقل مانند شرکت‌های ال‌ال‌سی را به رسمیت بشناسد و از این طریق قدمی در راه تنظیم‌گری آنها بردارد. این جدیدترین اقدام این کشور جزایری برای داشتن سهمی از ثروت پست دائوهاست.

در حقیقت این کشور می‌تواند با افزایش نظارت و تنظیم‌گری خانه سازمان‌های خودمختار غیرمتمرکز باشد و آرزوی خود را محقق سازد. در همین راستا یکی از نمایندگان دولت مارشال روز چهارشنبه ۲۰ دسامبر اعلام کرد لایحه ۲۰۲۲ سازمان‌های خودمختار غیرمتمرکز به قانون تبدیل شده است. بر اساس این قانون:

۱. دائوها باید توسط شرکت میدائو که بر دائوهای کشور نظارت می‌کند، رجیستر شوند.

۲. به هر دائویی در هر اندازه یا نوعی اجازه داده می‌شود که در جزایر مارشال تحت ساختار ال‌ال‌سی ثبت شود و یک ترکیب جدید دائو ال‌ال‌سی ایجاد کند. ثبت‌کنندگان باید ساختار سازمان خود را تحت عنوان «مدیریت اعضایی» یا «مدیریت الگوریتمی» نزد میدائو مشخص کنند.

۳. وظایف امانت‌داری دائوها باید کاسته یا حذف شوند. این اقدام ممکن است نهادهای غیرمتمرکز و قراردادهای هوشمند مربوط به آنها را از برخی الزامات سخت‌گیرانه معمول ال‌ال‌سی‌ها مستثنی کند.

۴. باید به گروه‌های غیرمتمرکز اجازه داده شود تا در مسیر معمول کسب‌وکار قدم بردارند، برای مثال در مورد پیشنهاد‌ها رأی‌گیری کنند یا فعالیت‌های سرمایه‌گذاری مانند صدور توکن انجام دهند.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/8mxo
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.