رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

کریپتوهای بیشتر برای نئوبانک آلمانی / ان۲۶ بورس ارز دیجیتال خود را در پنج منطقه دیگر اتحادیه اروپا راه‌اندازی می‌کند؛ این استارتاپ در پی چیست و چطور پیش می‌رود؟

ان۲۶ یک نئوبانک آلمانی است که در سال گذشته بورس ارز دیجیتال خود را در اتریش عرضه کرد. این نئوبانک اکنون می‌خواهد تجارت کریپتو را به بازار پنج کشور دیگر در اتحادیه اروپا وارد کند. این سرویس جدید قرار است تحت عنوان «صرافی کریپتویی ان۲۶» یا «ان۲۶ کریپتو» راه‌اندازی شود. ان۲۶ کریپتو به‌زودی در سراسر آلمان، سوئیس، بلژیک، پرتغال و ایرلند در دسترس خواهد بود.

ان۲۶ کریپتو یک سرویس امتیازی برای مشتریان ممتاز این نئوبانک آلمانی هم محسوب می‌شود. کارمزد تراکنش بیت‌کوین برای دارندگان حساب در برنامه ان‌۲۶ متال یک درصد کمتر است. این سرویس همیشه در دسترس است و گزارش‌های معاملاتی را در لحظه نشان می‌دهد. به‌علاوه نمودارهایی بصری به مشتریان ارائه می‌دهد تا بتوانند کنترل دقیقی بر عملکرد پورتفولیو خود داشته باشند.

والنتین استالف، یکی از بنیان‌گذاران و مدیران اجرایی ان‌۲۶ می‌گوید: «جدا از نوسانات بازار، ارزهای دیجیتال همچنان یک طبقه دارایی مطلوب و جالب برای سرمایه‌گذاران است. کریپتو بخش رو به رشدی از سیستم مالی است.»

او می‌افزاید: «تجارت ارزهای دیجیتال اغلب نقطه ورود سرمایه‌گذاری برای نسل جدیدی از سرمایه‌گذاران است که به دنبال کشف راه‌های جدیدی برای رشد ثروت خود هستند.»

گیلز بیان‌‌روسا، مدیر ارشد محصولات ان‌۲۶ نیز اظهار می‌دارد: «تجربه بانکداری ان‌۲۶ همیشه بر اساس نیازهای مشتریان ساخته شده و ویژگی‌هایی دارد که مدیریت پول را آسان می‌کند.»

او ادامه می‌دهد: «ان‌۲۶ کریپتو محصولی ساده است که کاملاً در محصول اصلی ما یعنی ان‌۲۶ که کاملاً رگوله شده ادغام می‌شود؛ در نتیجه عملیات در ان‌۲۶ و ان‌۲۶ کریپتو مشابه همدیگر و با فرایندی مشابه انجام می‌شوند. با این حال ارزهای دیجیتال اولین کلاس دارایی‌ای هستند که ما قصد ارائه آنها را داریم.»

ان‌۲۶ یکی از اولین نئوبانک‌هایی بود که به بازارهای اروپایی راه یافت، اما این گسترش مشکلات خودش را داشت. دو بازار بزرگ فین‌تک در جهان غرب، ایالات متحده و بریتانیا، هرگز آن‌طور که باید به این محصول نپرداختند و آن را نپذیرفتند. به همین دلیل ان‌۲۶ پس از اینکه توجه کافی و درخور دریافت نکرد، مجبور به خروج از این دو منطقه شد.

حرکت به سمت تجارت کریپتو با توجه به شکست‌هایی که این صنعت در سال گذشته تجربه کرد، کاری چالش‌برانگیز به حساب می‌آید. می‌توان گفت انصراف بایننس از خرید اف‌تی‌ایکس و فروپاشی صرافی اف‌تی‌ایکس صنعت کریپتو را متزلزل کرد، اما ان‌۲۶ احساس می‌کند ساختار شرکتش به‌قدری انعطاف‌پذیر است که بتواند تجارت کریپتو را مدیریت کند و آن را ذیل نظارت تنظیم‌کنندگان پیش ببرد.

لازم به ذکر است که ناظران مالی آلمان سال ۲۰۲۱ ان۲۶ را به دلیل عدم موفقیت در مبارزه با پول‌شویی ۴.۳ میلیون یورو جریمه کرده و به‌شدت از آن انتقاد کردند. ان۲۶ ادعا می‌کند اکنون آن نقاط ضعف و مشکلات سیستمی برطرف شده‌اند.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/8k03
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.