کوین‌کاور ۳۰ میلیون دلار سرمایه گرفت / جذب سرمایه یک استارتاپ رمزارزی حوزه امنیت با هدف تضمین دسترسی کاربران به دارایی‌هایشان

کوین‌کاور (Coincover) استارتاپ مستقر در بریتانیا، ۳۰ میلیون دلار در یک دور سرمایه‌گذاری به رهبری وی‌سی Foundation Capital مستقر در سیلیکون‌ولی دریافت کرده است. این سرمایه برای گسترش بیشتر فعالیت و خدمات این پلتفرم حوزه امنیت دارایی دیجیتال به این استارتاپ تزریق شده است.

پلتفرم محافظت از ارزهای دیجیتال کوین‌کاور از معامله‌گران در برابر سرقت دارایی‌های دیجیتال آنها محافظت می‌کند و به آ‌نها اجازه می‌دهد کلیدهای احراز هویت‌شان در یک فضای ذخیره‌سازی امن کپی شود. این استارتاپ با واسطه‌های زیادی ازجمله استارتاپ‌های رمزارزی حوزه تبادل در فضای شلوغ بازار کریپتو کار می‌کند و به مشتریان کسب‌وکاری خود امکان تعریف کردن مزیت‌های رقابتی مبتنی بر امنیت را می‌دهد. برای اطمینان بیشتر محافظت‌های ارائه‌شده توسط این پلتفرم با بیمه‌نامه‌های رمزنگاری‌شده پشتیبانی و تضمین می‌شود.

این استارتاپ مستقر در شهر کاردیف کشور ولز که در سال ۲۰۱۸ توسط دو هم‌بنیان‌گذار یعنی دیوید یانچوسکی (مدیرعامل فعلی) و آدام اسمیت (مدیر ارشد اجرایی این استارتاپ) تأسیس شد، با هدف حل معمای تضمین امنیت طولانی‌مدت ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کند. آنها می‌گویند در حال حاضر و در نبود امنیت کافی، حسن نیت و اعتماد عمومی به دلیل سرقت‌های متناوب ارزهای دیجیتال‌شده کاهش یافته و مانع پذیرش همگانی آنها می‌شود.

یانچوسکی و اسمیت در حین کار برای ضرابخانه سلطنتی بریتانیا برای دیجیتالی کردن طلا با یکدیگر ملاقات کردند؛ جایی که به زودی با نیاز به گزینه‌های پشتیبان و بازیابی دقیق اطلاعات مواجه شدند. حالا و حدود پنج سال بعد از آن ملاقات، بیش از ۳۰۰ مشتری از پلتفرم کوین‌کاور استفاده می‌کنند؛ از صرافی‌های رمزارزی گرفته تا ارائه‌دهندگان کیف پول و همین‌طور سرمایه‌گذاران نهادی با هدف دفاع از هلدینگ‌های بزرگی که دارایی دیجیتال زیادی دارند.

کوین‌کاور همچنین مستقیماً با متولیان دارایی‌های دیجیتالی که قبلاً وظیفه ایمن‌سازی رمزارزها و اطمینان از تسهیل و درستی معاملات را بر عهده داشتند، همکاری می‌کند. به عنوان مثال، کوین‌کاور با فایربلاکز که یک متولی دارایی دیجیتال نهادی است و با سوپراپلیکیشن رمزارزی بیتسو همکاری می‌کند.

دیوید یانچوسکی درباره این جذب سرمایه می‌گوید: «ما از شراکت با فاندکپیتال که شرکتی خوشنام در حمایت از استارتاپ‌هاست، خوشحالیم. در کوین‌کاور مفتخریم که مانع از دست رفتن دسترسی کاربران به ارزهای دیجیتال‌شان می‌شویم. چه با اشتباه سهوی یا بدشانسی هدف قرار گرفتن توسط هکرهای مخرب آنلاین؛ همیشه آنها ترس از دست دادن رمزارزهایشان را دارند و ما این مشکل را برایشان حل کرده‌ایم.»

استخدام نیروی انسانی جدید، به‌روزرسانی محصول و مشارکت با برخی پروژه‌های دیگر از مهم‌ترین موارد مصرف سرمایه جدید این استارتاپ اعلام شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.