کمپین ارزورک آغاز به کار کرد / با هدف آگاه‌سازی کاربران بازار رمزارزها

سودای کسب درآمد دلاری از بازار ارزهای دیجیتال باعث شده تا پای افراد سودجو و کلاهبردار به این حوزه باز شود. در کارزار آموزشی ارزورک (ARZ WORK) که با حمایت کسب‌وکارهایی چون صرافی تترلند، صرافی بیتستان، سایت ارز دیجیتال، ایران بروکر، میهن سیگنال، سیگنال، توکن باز، میهن بلاکچین، صرافی سرمایکس، صرافی اکسبیتو، مجموعه ویدینو، صرافی نیپوتو، انجمن بلاکچین ایران، کارنگ، رمزارز، راه‌پرداخت و… برگزار می‌شود، کاربران با روش‌های مقابله با شیوه‌های نوین کلاهبرداری آشنا خواهند شد.

صنعت ارزهای دیجیتال در چند سال اخیر به سبب کارایی و مزایایی بسیاری که داشته، طرفداران زیادی پیدا کرده است. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این بازارها، امکان کسب درآمد دلاری بدون محدودیت‌های موجود (تحریم‌های اقتصادی) محسوب می‌شود. بسیاری از افراد سودجو نیز از این مورد برای جذب افراد نهایت بهره را می‌برند.

از آنجا که آگاهی کاربران بازارهای ارزهای دیجیتال نسبت به این روش‌های کلاهبرداری کم است، بسیاری از آنها در دام کلاهبرداران می‌افتند. مقوله سوءاستفاده از حساب‌های بانکی افراد که حساب اجاره‌ای نام دارد، از روش‌های پول‌شویی و پاک‌سازی رد پای منابع مالی حاصل از فعالیت‌های غیرقانونی است. از همین رو این مقوله مورد توجه جدی این کمپین قرار گرفته است.

کارزار آموزشی ارزورک (ARZ WORK) از طریق روش شبیه‌سازی‌شده به‌دام‌اندازی قربانیان، کاربران را با تمامی این شیوه‌های کلاهبرداری آشنا خواهد کرد. نمونه‌های مشابه موفق این شیوه آموزشی برای آگاه‌سازی از سایر روش‌های کلاهبرداری نیز قبلاً اجرا شده که نتایج مثبت بسیاری به همراه داشته است. کارزار ارزورک در بیش از ۵۰ کانال تلگرامی و ۵۰ صفحه اینستاگرامی این آموزش‌ها را ارائه خواهد داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.