رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

حال‌وهوای دس لندن

چرا خیلی‌ها به آینده بازار رمزارز امیدوارند؟

با وجود آنکه در زمستان رمزنگاری به سر می‌بریم، هیاهوی سالن در دقایق میان پنل‌ها بیشتر و بهتر از چیزی است که انتظار دارید و گفته می‌شود وضعیت کسب‌وکارها هم بسیار بهتر از انتظار ماست. «ریچ ایوانز»، از شرکت
«CEX.io» گفت که تجارت آنها با صندوق‌های رمزنگاری، در کل این بازار نزولی، در حال رشد بوده و این شرکت به بالاترین ماه درآمدی خود رسیده است.

«شامیل مالک» از شرکت «هاروکو» (Haruko) هم حرف‌های مشابهی می‌زد. این شرکت برای مدیریت سبد سرمایه‌گذاری و ریسک سرمایه‌گذاری دارایی‌های دیجیتال راه‌حل ارائه می‌دهد. او گفت که کسب‌وکار این شرکت در شش ماه گذشته صد درصد رشد کرده است. این صحبت‌ها برای من که زمان زیادی را صرف بررسی قیمت رمزارز می‌کنم، امیدوارکننده بود.

در پنل اول در بعدازظهر روز اول این کنفرانس، دو تحلیلگر پژوهشی، درباره اتریوم در برابر کازماس و اپلیکیشن‌های فت (Fat Apps) در برابر پروتکل‌های فت (Fat Protocols) بحث می‌کردند. «سام مارتین» گفت که درباره اتریوم بسیار خوش‌بین است؛ به‌دلیل اینکه پروتکل‌ها ضرورتاً ارزشمندتر از دارایی‌هایی هستند که این پروتکل‌ها میزبان‌شان هستند. «مت فیباخ» در مقابل استدلال کرد برنده جایی است که توسعه‌دهندگان به سمتش بروند. اینجا ممکن است کازماس، لایه 2 یا حتی لایه 3 باشد.

هردو پژوهشگر موافق بودند که لایه‌های 1 جدید روایت جدیدی را خواهند ساخت، اما هیچ‌یک از این دو محقق انتظار نداشتند لایه 1 این روایت را حفظ کند. فیباخ گفت: «روند پایدارتر آن است که برنامه‌ها به لایه دوم یا رول‌آپ خودشان تبدیل شوند. برای مثال یونی‌سوآپ می‌تواند به یک لایه 2 برود تا ارزش قابل استخراج ماینر (MEV) را به‌عنوان درآمد خود دریافت کند و سپس آن را به دارندگان توکن بازگرداند.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/0s3o
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.