رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

رمزارز به شماره 40 رسید / رمزارز 41 با صفحات بیشتر و رویکرد جدید منتشر می‌شود

وقتی اولین رسانه رسمی بازار رمزارز و دارایی‌های دیجیتال را شروع کردیم، می‌دانستیم که نوشتن و رسانه‌داری در یک حوزه جدید، آن ‌هم معطوف به یک فناوری پیچیده کاری است سخت و طاقت‌فرسا. اما حالا که به کارنامه 40هفته‌ای رمزارز در یک سال گذشته نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که مسیر را درست آمده‌ایم. این درستی هم بیشتر ناشی از این اصل مهم است که فناوری‌ها و بازارهای نوظهور نیازمند رسانه و صدای رسمی هستند تا کسب‌وکارهای در حال ‌تولد یا روبه‌رشد آن بتوانند از چالش‌ها و فرصت‌های خود بگویند.

حمایت 10 صرافی رمزارز شناخته‌شده کشور از هفته‌نامه «رمزارز» در این مسیر از یک سو و استقبال مخاطبان به‌ویژه در سمت رگولاتور از مطالب تحلیلی و آماری که در این مدت ارائه دادیم از سوی دیگر، مهم‌ترین پشتوانه ما برای قوام‌دادن به این رسانه بوده است. رسانه‌ای که از همان روز اول اعتقاد داشت ساختن اکوسیستم رمزارزی با تکیه بر کسب‌وکارهای داخلی رسالتی است که همه فعالان این حوزه باید در آن نقش ایفا کنند. حرفی که «رمزارز» زمانی بر آن پای فشرد که بسیاری می‌گفتند صحبت از کسب‌وکار داخلی کردن در فضای کریپتو یک «شوخی» بامزه است!

حالا که ده‌ها کسب‌وکار رمزارزی و بلاکچینی در کشور شکل گرفته و مفهوم دارایی دیجیتال حداقل در نگاه و رویکرد رگولاتورها و سرمایه‌گذارها به رسمیت شناخته شده، نیازمند ورود به فاز جدید حیات رسانه «رمزارز» هستیم. از شماره 41 رمزارز در صفحات بیشتر، با گرافیک مجله‌ای، با گفت‌وگوها و گزارش‌های متنوع‌تر و با رویکرد حضور بیشتر در بازار بین‌الملل با انتشار یک نسخه انگلیسی فصلی منتشر خواهد شد و تغییر مهم‌تر اینکه سایت رمزارز با تحریریه مستقل پوشش بیشتری روی بحث‌های خبری این اکوسیستم نو‌پا خواهد داشت.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/bybh
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.